Anunturi angajare amuzante

1. Nu mai dispera, acum te poţi dezbrăca pe bani!

“ABISUL SE SFARSESTE AICI. Loc de munca facil pentru fete/cupluri ce doresc sa-si largeasca limitele imbinand utilul cu placutul. Videochat legal, carte de munca. Program flexibil, plata la zi / bilunar”.

2. Dacă eşti perfectă şi ai şi doctoratul, te angajăm vânzătoare la tarabă!

„Esti pasionata de carte?, de lectura?, ai citit mult?, ti-ar placea sa traiesti printre carti si sa aduci oamenilor bucurie prin cartile pe care le oferi spre vanzare? Vrei sa iti castigi existenta facand ceea ce te pasioneaza?, poti sa vorbesti despre o carte minute in sir fara nici un efort? daca da si daca esti si respectuoasa, optimista, sensibila, deschisa, sincera, corecta, cu simtul umorului, comunicativa, saritoare, daca crezi ca evolutia umana este continua, daca te preocupa aceasta evolutie si esti constienta de importanta prezentei cartilor in viata unui om, daca esti un OM, cu alte cuvinte, atunci te asteptam sa te alaturi echipei noastre! Angajam persoana iubitoare si cunoscatoare de carte pentru vanzare carti la standuri”.

3. Banii nu se fac peste noapte, cu noi te îmbogăţeşti ziua!

“Esti elev, student, somer sau ai un job dar mai doresti un castig suplimentar? Ai gasit jobul de care ai nevoie. Doar munca si dorinta de a reusi in viata. Nu te increde in afacerile care spun ca-ti vin banii peste noapte. Tot ce reusim in viata, facem treptat, nu peste noapte. Castiga acuma alaturi de noi. Angajaza-te acum la Copşa Mică.”

4. Ştim că ţi-e teamă să munceşti, şi noi am fost daţi afară!

„Doresti o schimbare in bine, vrei sa nu mai duci grija zilei de maine, esti diponibilizat si nu mai ai nici o sursa de venit? Daca da uite ce-ti propun: Incepeti propria afacere. Ai sa spui: Dar nu am bani !! Iti voi raspunde cat se poate de sincer: Dar nu ai nevoie de bani !! Ai nevoie doar de ambitie si putina munca. O sa spui: NU AM TIMP, NU AM BANI, EU NU POT SA FAC ASTA, NU E PENTRU MINE , ETC..Poate ca ai dreptate in felul tau. Poate ca nu ai timp deoarece serviciul pe care il ai te solicita foarte mult. Dar noi femeile ne gasim intotdeauna timp sa ramanem frumoase. Indiferent de varsta. Ai sa spui: EU NU POT SA FAC ASTA, NU E PENTRU MINE… Si eu am gandit la fel ca si tine. Eram Director la un mare depozit de materiale de constructii din Bucuresti. Am gandit asa pana in ziua in care SEFUL meu mi-a spus ca nu mai are nevoie de serviciile mele deoarece firma se va inchide. Nu ai ce pierde, ai doar de castigat. INSCRIEREA E GRATUITA!”

5. Căutăm halterofil pe post de menajeră.

“Angajăm menajeră, condiţie fizică potrivită pentru mişcări complexe (aplecări, ridicări, abilitatea de a ridica greutăţi până la 10-12 kg. etc),  abilitatea de a lucra cu substanţe cu potenţial alergen. Asigură şi desfăşoară activitatea de curăţenie zilnică a spaţiilor comune (cantina, grupurile sanitare, vestiare, hol, recepţie) atât în zona de birouri cât şi în halele de producţie ale companiei: măturat, spălat pe jos şi dezinfectat obiectele sanitare; şters praful, spălat vasele, udat florile. Curăţă băile şi cabinele de duş, se ocupa de trierea gunoiului în tomberoane pe diferite categorii: hârtie, plastic, resturi menajere, o data pe lună spală geamurile şi sterge de praf jaluzelele. Asigură şi desfăşoară cu promtitudine activitatea de protocol (pregătirea cafelei etc), atunci când este solicitată de managerii companiei sau de personalul de la recepţie etc etc”.

Sursa: http://www.realitatea.net

Lasă un răspuns

