Aberatii din CV-uri

images Lista celor mai mari aberaţii din CV-uri cuprinde următoarele „perle”:

– Vin la interviu doar dacă mă plătiţi, timpul meu e preţios;

– Atenţie, cum vă purtaţi cu mine, am fost arestat pentru agresiune împotriva unui fost şef;

– Cu cât mă plătiţi mai bine, cu atât muncesc mai mult, promit;

– Mă mişc bine la serviciu, ştiu să fac paşii de dans ai lui Michael Jackson;

– Suntem soţ şi soţie, nu muncim decât împreună, vă trimitem acest poem de dragoste;

– Am fost muşcată de un rechin, dar acum mă simt mai bine;

– Ai rata o asemenea ocazie să mă angajezi? Cu un CV ca ăsta? Eu zic că ar fi o greşeală;

– Sunt încântat de cravata pe care mi-am cumpărat-o recent, puteţi s-o vedeţi dacă mă chemaţi la interviu;

– Dacă aţi putea vorbi cu câinele meu, v-aţi da seama ce fel de persoană sunt…

Lasă un răspuns

