O scrisoare de intentie care a facut inconjurul lumii

Trimisa la 14 ianuarie catre mai multe banci de investitii de pe Wall Street, scrisoarea de intentie a unui student american a facut inconjurul lumii. Business Insider a publicat-o, insotita de reactiile recrutorilor. Acestia au transmis scrisoarea de la unul la altul, din e-mail in e-mail, fara a inceta cu elogiile privind acest subiect. „Este, cu siguranta, cea mai buna scrisoare de intentie pe care am primit-o vreodata”, scrie unul dintre ei. „Incredibil, anuntati-ma daca ii propuneti un interviu de angajare”, continua al doilea. O ora mai tarziu, un altul adauga: „L-am chemat”.

“Nu sunt inca absolvent cu diploma. […] Nu va voi face sa va pierdeti timpul umflandu-mi meritele si experientele sau explicandu-va coerenta experientelor mele cu realizarea unui stagiu la dumneavoastra”, a scris el. “Adevarul este ca nu sunt un geniu si nu am talente speciale, dar am excelente rezultate la universitate si stiu sa lucrez din greu”. El isi rezuma franc scopul: “Vreau doar sa fiu inconjurat de profesionisti in domeniu si sa invat atat cat este posibil.Nimic nu mi-ar placea mai mult decat sa invat pe langa dumneavoastra. Mai mult, a aratat cu umor ca este pregatit de orice pentru acest stagiu: “Nu am nicio problema sa ma duc dupa cafea, sa lustruiesc pantofii sau sa trec sa iau rufele de la uscatorie si sunt gata sa lucrez pentru mai nimic”.

summerinternshipcover-1

 

Lasă un răspuns

